سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا و سلام

نقدی بر دبیران مجله ی پارسی نامه ی پارسی بلاگ

    نظر


سلام علیکم

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 

 

... ، وَ مِنْهُمْ مَنْ یَسْتَمِعُونَ إِلَیْکَ أَ فَأَنْتَ تُسْمِعُ الصُّمَّ وَ لَوْ کانُوا لا یَعْقِلُونَ(یونس/42) ...

 

... ، و از ایشان است آنکه گوش فرا دارد به سویت ، آیا تو مى‏شنوانى گنگان را و اگرچه درنیابند؟ ...

 

درسته که ماه رمضان است و ماه روزه گرفتن ، ولی به این معنا نیست که دبیران یاد شده در این ماه نگاهی به تازه نوشته ها نمی اندازن ، چراکه انداخته اند و انتخاباتی هم داشته اند در این چند روزی که از ماه رمضان را پشت سر گذاشته ایم .

انتخاباتشان هم چنین نبوده که هرچه از نوشته ها را که دیده اند انتخاب کرده باشند ، چراکه همه ی نوشته ها که فقط شعر و اشعار عاشقانه و از اینا که نبوده اند ، که بیشتر انتخاباتشان از این دست بوده است .

هرچند حرف اینست که نوشته ای از چشمشان رد نشده واگر هم خدای نخواسته شده باشه پیام خصوصی داده اند که اعلام بشه تا رسیدگی کنند .

پس فرض اینست که نوشته ها را چشم انداخته اند و از میان آنها انتخاب کرده اند ، و ما فعلا کاری با ملاک این کارشان نداریم ، فقط می خواهیم بگویند که چشم به خانواده ی خانه هم انداخته اند ؟

پس کاری با مثلا تحریم مانند خانواده ی خانه نداریم ، چراکه شاید در تابلوی اصلی دبیران جایی برای انتخاب نداشته باشند ، یا اگر هم داشته باشند ، در تابلوی اصلی سردبیرشان جایی نداشته باشند ، و اگر هم داشته باشد شاید برای این باشند که ایشان فرموده اند : ما با خانواده ی خانه داریم زیر پوستی عمل می کنیم و از چشم ایشان ( یعنی سردبیر) هم پوشیده نیست .

البته ما نمی خواهیم حتی در کار پارسی بلاگ هم دخالت کنیم ، خودشان می دانند ، چه رسد به مجله ی پارسی نامه اش و خصوصا سردبیرش که زیر پوست پارسی بلاگ مشغولند ؟ و از چشم ما دور نیستند ؟ یا نه ...

فقط خواستیم که پوست اصلی را تابلو کرده باشیم ، همین و این پرسش که اصلا پوست اصلی یعنی چه ؟ مگه داریم ؟! که زیر پوست آن یا در آن پوستی را تابلو کرد ؟ و ...