سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا و سلام

حرف یک دوست با احمدی نژاد

    نظر

سلام علیکم .

در قسمت اظهار نظر وبلاگی مطلبی دیدم کیه یک دوست حرفی داشت برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر احمدی نژاد .

اول مطلب آن وبلاگ را ببینیم که تحت عنوان انتقاد یک دوست از احمدی نژاد چنین نوشته :

انتقاد یک دوست از احمدی نژاد

 مدیرمسئول روزنامه کیهان از چند شغله بودن الهام انتقاد کرد. کیهان در شماره روزچهارشنبه خود در ستونی با عنوان نکته به قلم حسین شریعتمداری حق را به منتقدان چند شغله بودن الهام داد و نوشت: «خبر، تعجب آور بود و در نگاه اول باورکردنی به نظر نمی رسید. آقای دکتر الهام وزیر محترم دادگستری، سخنگوی دولت، عضو حقوقدان شورای نگهبان که مسئولیت های جانبی دیگر نظیر تدریس در دانشگاه را نیز به عهده دارند با حکم جدید رئیس جمهور محترم به ریاست «ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» هم منصوب شده است! این خبر بلافاصله بعد از انتشار با انتقادهای گسترده ای روبرو شد و الحق که حق با منتقدان بود.» 

این روزنامه در عین حال تمامی منتقدان را دارای حسن نیت ندانست و ادامه داد: «اگرچه بعید نیست برخی از منتقدان، اساساً با حضور افراد متعهد و کارآزموده ای نظیر دکتر الهام در هر منصب و پست کلیدی مخالف بوده و احتمالا ماجرای اخیر را بهانه دیگری برای اعتراض به دولت نهم یافته باشند ولی سخن حق و حرف حساب از هر زبانی که بیان شود قابل شنیدن و درخور پذیرفتن است. هریک از مسئولیت های وزارت دادگستری، سخنگویی دولت، عضویت در حلقه حقوقدانان شورای نگهبان به تنهایی می تواند تمامی وقت و توان یک اصولگرای متعهد را به خود اختصاص دهد و با جرأت می توان گفت انجام شایسته این چند مسئولیت از عهده یک نفر - هرچند شخصیت متعهد و کارآزموده ای نظیر دکتر الهام باشد- برنمی آید بنابراین افزودن مسئولیت سنگین و حساس دیگری نظیر «ریاست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به مسئولیت های پیشین با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، چه از سوی ریاست محترم جمهوری که منصوب کننده اند و چه از جانب آقای دکتر الهام که تمامی این مسئولیت ها را پذیرفته اند.»
 
در ادامه یادداشت کیهان آمده است: «سپردن چند مسئولیت کلیدی و حساس به یک نفر تنها در حالی قابل توجیه است که این مسئولیت ها از نگاه دولت محترم، «تشریفاتی»! تلقی شوند که این احتمال با توجه به ماهیت دولت اصولگرا و آنچه همگان از عملکرد و مواضع دولت نهم می شناسند، بیرون از تصور است ولی متاسفانه غیر از این گزینه پیش فرض دیگری برای توجیه اقدام یاد شده پیش روی نیست.» 

شریعتمداری در ادامه نوشته است: «برای تصدی هریک از مسئولیت های یاد شده به یقین افراد شایسته و کارآمد دیگری نیز وجود دارند که در صورت سپردن برخی از این مسئولیت های چندگانه به آنها، اولاً، بخش قابل توجهی از ظرفیت و توانمندی آقای دکتر الهام که در چند حوزه جداگانه تقسیم شده است، آزاد گردیده و در حوزه مشخصی متمرکز خواهد شد و ثانیاً؛ این توهم پیش نمی آید که جبهه اصولگرایان از بیماری «قحط الرجال»! رنج می برد و این تصور غلط در اذهان شکل نمی گیرد که رئیس جمهور محترم یاران کارآمد اندکی دارند! و...» 

وی در پایان اینگونه انتصاب‌ها را آسیب رسان خواند و افزود: «سپردن چند مسئولیت حساس به یک نفر می تواند این پی آمد آسیب رسان را نیز درپی داشته باشد که حلقه اطرافیان و نزدیکان ریاست محترم جمهوری را «تنگ» کرده و به دایره بسته ای تبدیل کند. در این حالت ضمن آن که بسیاری از مدیران کارآمد خود را با حلقه اطرافیان رئیس جمهور غریبه احساس می کنند، ریاست محترم جمهوری از ظرفیت و کارآمدی آنها بی بهره می ماند... البته، این حلقه اگر تنگ تر شود و بسته بماند، آسیب های دیگری نیز به دنبال دارد که شرح آن فصل جداگانه ای می طلبد.»

 

 

 

 

 

 

اما اظهار نظری که عرض شد چنین است :

سلام علیکم .

گفتم ببینم این دوست کیه که جناب شریعتمداری از آب در آمد .

ایشان جزوی از کابینه ی جناب دکتر هستند و با دوست یه تفاوتی دارند که عبارتست از تفاوت این دوستی با دوستی ایشان با جناب دکتر قبل از رییس جمهور شدنشان مثلا .

البته عرض بنده این نیست که عرض شد بلکه بعنوان یک دوست می خواهم به برادمان آقای احمدی نژاد عرض کنم که دوست عزیز : عبرت بگیریم قبل از اینکه عبرت دیگران شویم !

یعنی تا دنیا هنوز نفهمیده که حکومت در اسلام جمهوری نیست بیاییم جلوی ضرر را بگیریم .

دوست عزیز برای امتحان هم که شده بریم سراغ خانه ، مسجد محل خانه ها و جمعه ی مساجد شهر و دیارمان ایران .

ولو برای آزمایش هم که شده در مثلا همین ( مبارزه با قاچاق ... ) کار را به این که گفته ی اسلامست بسپاریم و ببینم که کارامدی در این است یا در جمهوری با موسسات ( از جمله موسسه ی کیهان مثلا ) ، سازمانها ، و ادارادتش که با دیگر جمهوریها فرقش مثل جمهوری است و جمهوری اسلامی .

بنده بعنوان سرپرست یک خانه تضمین اهل بیت خود را برای همکاری با شما میدهم و در سطح مسجد محل خود نیز آماده ی هرگونه همکاری با شما هستم ولی بنده اصلانمی دانم مثلا ستادی که شما یعنی جمهوری اسلامی دارد یعنی چه ؟ یعنی این ستاد بدون بنده کار خواهد کرد اگر کاری از دستش برآید که بر نیامده و نخواهد آمد .

به امید دیدارتان در مسجد محلمان والسلام علیکم ، برادرت احمدعلی یزدی . andishe.parsiblog.com