سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا و سلام

عرض پوزش

    نظر

 

سلام علیکم .

    ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز شهادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام و با آرزوی سال نوی بهتر از سالی که آخرین روزش را پشت سرمی گذاریم غرض از مزاحمت مطلبیست که به شرح زیر بعرض می رسانم .

    در وبلاگ ازمسجدچی باقیمانده ؟ پیامی دیدم بشرح زیر :

   امیر عباس ( چهارشنبه 23/12/1385 - 19:51 ) revaiat.parsiblog.com
  
سلام
    از وبلاگ پدر به اینجا رسیدم. کاری ندارم که موافقید یا مخالف یا موافقم یا مخالف. اما اینکه پرسیدید چه شد؟
    حضرت امام راحل(رضوان الله علیه) با نگاه ژرف به مکتب تشیع گفتند:«جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد».
    من که خودم را از امام خمینی عالم تر نمی دانم، شما و ولی فقیه محترم بیت تان را نمی دانم.
    دعا بفرمایید .

    وقتی این را دیدم نظرم را ( بدون نام ) پس از آن در آنجا نوشتم و بعد مثل همین را در وبلاگ ( روایت فجر ) دیدم ولی ( بانام ) به این صورت : 

   مریم یزدی (جمعه 25/12/1385 - 9:21 ع )az-masjed-chi-mandeh.persianblog.com  
  
باسلام تشکر از قدم رنجه شما و اظهار نظرتان .
   نظر پدرم هم همانست که شما گفته اید ولی این دلیل نمی شود که نظر منم حتما مثل نظر پدرم باشد همونطور که نظر حضرت ابراهیم علیه السلام هم مثل نظر پدرشان آذر نبود .
   بله تعجب من هم از همینه که چطور من می دانم پیامبر اعظم صل الله علیه واله و سلم چگونه حکومت تشکیل داد ولی مرحوم خمینی با آن همه علم و آگاهی که شما هم یاد کرده اید نمی دانستند !؟ و مثل رژیم منحوس شاه دولت تعیین کردند ؟ ! در حالی که از ایشان بیشتر از همه انتظار می رفت که به سیره ی نبوی عمل می کردند .
   اگر چنان می کردند الان این همه مسئله نداشتیم ، یعنی ایشان باعث بانی مشکلاتی هستند که داریم ، که پیامد جمهوریست که بنیانگذارش ایشان بودند .
   امیدوار که به عقل بیایم و ضرر را از هرکجا جلویش را بگیریم دیر نیست .
   بازهم ممنون از زحمتی که کشیدید .

  پاسخ مدیر وبلاگ ( شنبه 26/12/1385 - 8:39 ص )
  پاسخ را خودتان گفته اید. آنجا که خودتان را از حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه) عالم تر می دانید. از نظر دادن در وبلاگتان پشیمان هستم خواهرم. متاسفانه به طرز وحشتناکی خودتان را قبول دارید. ... الا ما رحم ربی!

  خب پاسخ مدیر محترم وبلاگ وزین ( روایت فجر ) را هم که ملاحظه فرمودید که در واقع پاسخ به عرض بنده می باشد و برای همین امروز رفتم و در وبلاگ از مسجدچی باقیمانده ؟ این مطلب را چنین توضیح دادم :

 

صاد (سه شنبه 29/12/1385 - 11:14 (  sad13.parsiblog.com  

سلام علیکم .

ببخشید که بدون نام چیزی را در اینجا نوشتم .

فکر نمی کردم اینقدر ( وحشتناک ) اعتماد بنفس داشته باشید و به خود باوری رسیده باشید که بانام خودتان آن را در وبلاگ ( روایت فجر ) برادرمان آقای امیر عباس بنویسید و آنچه را که در حق من بود نوش جان بفرمایید .

ببخشید مرا در روز که روز شهادت آقا علی بن موسی الرضاست ، تسلیت بنده را هم بهمین مناسبت پذیرا باشید .

امیدوارم سال نوی را پیش رو داشته باشید در خانه ، محل ، شهر و دیارتان ایران اسلامی و پیش از این هم در جهان به امامت آقایمان انشاءالله تعالی و اللهم عجل لولیک الفرج و ... .

 

تا بعد فعلا خدا نگهدار .